Facility Servicedesk Medewerker

Vacature: Facility Servicedesk Medewerker die ‘equipped for impact’ is

Wil jij onderdeel zijn van een team van innovators dat wereldwijd actief is? Bijdragen aan de energietransitie? Denk je ook groter dan groots? En beschik jij over wat nodig is om impact te maken? Dan zijn wij wellicht op zoek naar jou! Ontdek meer over de vacature van Facility Servicedesk Medewerker.

Over onze organisatie

Wij zijn Huisman. Wij ontwikkelen ‘step changing’ technische oplossingen en vertalen deze naar het ontwerp en de bouw van de grootste on- en offshore installaties. Decennialang werken we over de hele wereld in de offshore wind-, geothermie-, olie & gas-, recreatie- en civiele sectoren. Met onze gepassioneerde medewerkers en wereldwijde productie-, service- en salesfaciliteiten zijn wij, in deze tijd van energietransitie, ‘equipped for impact’.

“We bouwen niet alleen kranen; we geven vorm aan de toekomst van duurzame energie.”

Elske Stellingwerff, Manager Engineering

Over de functie Facility Servicedesk Medewerker

Wat kan je verwachten van de functie Facility Servicedesk Medewerker binnen Huisman?

Je maakt deel uit van een dynamisch en professioneel bedrijf waar innovatie, kwaliteit, flexibiliteit en creativiteit centraal staan. Als Facility Servicedesk Medewerker ben je verantwoordelijk voor het afhandelen van alle facilitaire vragen, verzoeken en storingsmeldingen. Je zorgt ervoor dat onze medewerkers en bezoekers in een overzichtelijke, veilige en comfortabele omgeving werken en terecht komen.

Persoonlijke ontwikkeling en opleidingsmogelijkheden zijn ook onderdeel van de deal. We benoemen graag ook nog even de andere voordelen van werken bij Huisman, zoals de mogelijkheid om bij te dragen aan baanbrekende innovaties, een uitstekend arbeidsvoorwaardenpakket en regelmatige borrels in onze eigen bar.

Wat verwachten we van jou?

Je bent onder andere verantwoordelijk voor:

  • Beantwoorden van facilitaire vragen van medewerkers en externen via telefoon, e-mail en ons Facilitair Management Informatie Systeem (FMIS);
  • Registreren, opvolgen en coördineren van facilitaire verzoeken, zoals storingsmeldingen, reserveringen van vergaderzalen, ondersteuning bij evenementen, bestellingen van kantoorbenodigdheden en onderhoudsverzoeken;
  • Zorgen voor een soepele afhandeling van technische problemen door onze operators of externe leveranciers aan te sturen;
  • Bijdragen aan het handhaven van een veilige en schone werkomgeving door tijdig veiligheids- en onderhoudsprocedures op te volgen;
  • Administratieve ondersteuning bieden, zoals het verwerken van inkooporders en het bijhouden van de facilitaire planning.

Benieuwd of jij ‘equipped for impact’ bent?

Je bent:

  • Stressbestendig en goed in het stellen van prioriteiten;
  • Goed georganiseerd en kunt snel schakelen tussen verschillende taken;
  • Een teamspeler, maar kunt ook zelfstandig werken.

Je hebt:

  • Een MBO werk- en denkniveau, bij voorkeur in de richting van facilitaire diensten;
  • Ervaring in een soortgelijke functie;
  • Een klantgerichte instelling, met uitstekende communicatieve vaardigheden;
  • Een proactieve houding en snel kunnen schakelen tussen verschillende werkzaamheden;
  • Goede kennis van facilitaire managementsystemen (FMIS) of de bereidheid dit te leren.

Nog enkele praktische zaken waar je over moet beschikken:

• Een EU-paspoort/geldige werkvergunning voor Nederland;
• Een goede beheersing van de Engelse taal in woord en geschrift.

Meer over Huisman

We ontwerpen en produceren in-house en leveren onze turn-key producten aan klanten over de hele wereld. Klanten kiezen voor Huisman vanwege onze ondernemersgeest, vaardigheden, betrouwbaarheid en innovatieve oplossingen. Wil je voorbeelden? Wat denk je bijvoorbeeld van het Fibre Rope System. Kom je ook voor Huisman werken? Zorg dan dat je klaar bent om impact te maken. Met andere woorden: verras ons, onze klanten en… jezelf!

Wat hebben wij jou te bieden?

  • Uitstekend arbeidsvoorwaardenpakket afgestemd op ervaring en opleidingsniveau;
  • Een internationale werkomgeving;
  • Diverse doorgroei- en ontwikkelmogelijkheden;
  • Open, informele, no-nonsense cultuur met korte communicatielijnen.

Deadline en sollicitatieproces:

  • De uiterste datum om te solliciteren is 29-11-2024;
  • Na de deadline maken we een selectie van de kandidaten. Geselecteerde kandidaten worden uitgenodigd voor een eerste gesprek. We kunnen de vacature eerder sluiten als we een geschikte sollicitatie ontvangen;
  • We streven ernaar het eerste interviews in week 47 te houden;
  • Het is mogelijk dat we na het eerste gesprek om referenties vragen bij je huidige en/of vorige werkgever(s), uiteraard in overleg met jou.
     

Klinkt dit als iets voor jou?

Solliciteer online voor de functie Facility Servicedesk Medewerker door het sollicitatieformulier onderaan de pagina in te vullen. We zijn benieuwd welke impact jij gaat maken!

Wil je meer informatie of zoek je iets dat beter bij je past?

Neem contact met ons op via ons contactformulier voor meer informatie of stel de job alert in en ontvang onze nieuwe vacatures in je inbox.

Disclaimer voor werving- en selectiebureaus:

Wij accepteren geen ongevraagde sollicitaties of cv's van wervings- en selectiebureaus. Kandidaten voorstellen zonder uitnodiging wordt niet op prijs gesteld en worden door Huisman niet in behandeling genomen. Ontvangen aanvragen zijn eigendom van Huisman. Wij stellen acquisitie niet op prijs en dit geldt voor Huisman-collega's of aanverwante Huisman-bedrijven.

  • Fulltime
  • Professional
  • Schiedam, NL
Solliciteer direct
Deel deze vacature
Contactpersoon voor deze vacature
Michella Oudshoorn
“In verbinding zijn en samen werken aan werk geeft mij energie. Zo maken we het verschil om te komen tot een passende loopbaan.”

Solliciteer direct

{{ errors.first("firstname") }}
{{ errors.first("lastname") }}
{{ errors.first("email") }}
{{ errors.first("phone") }}

Upload je CV (verplicht)

Upload je motivatie

{{ errors.first("privacy") }}