Service Operations Lead
Vacature: Service Operations Lead die ‘equipped for impact’ is
Over onze organisatie
“Service draait om het succesvol maken van onze klanten.”
Martin van Gool - Operations Manager Service
Over de functie Service Operations Lead
Wat kun je verwachten van de functie van Service Operations Lead bij Huisman?
Werken als Service Operations Lead bij Huisman betekent dat je verantwoordelijk bent voor het managen van service-operationsactiviteiten voor specifieke klanten en het voldoen aan de afgesproken (technische) eisen. Als Service Operations Lead voldoe je aan de verwachtingen van de klant door de uptime van Huisman materieel te maximaliseren. Met de ondersteuning van een technisch team wordt verwacht dat je kunt inschatten met wat voor problemen een klant te maken heeft en hoe je dit kunt prioriteren. Je zorgt voor een directe opvolging, houdt de klant op de hoogte, zorgt voor een goede informatieoverdracht naar zowel de Huisman-disciplines als de Field Service Engineers. Je kunt ervoor kiezen om beheer op locatie uit te voeren op een wereldwijd speelveld voor grotere serviceprojecten. Je bent het eerste aanspreekpunt voor onze klanten en samen met een volledig team van specialisten beheer je de veiligheid, financiën, planning en technische uitvoering op locatie.
Persoonlijke ontwikkeling en opleidingsmogelijkheden zijn ook onderdeel van de deal. We benoemen graag ook nog even de andere voordelen van werken bij Huisman, zoals de mogelijkheid om bij te dragen aan baanbrekende innovaties, een uitstekend arbeidsvoorwaardenpakket en regelmatige borrels in onze eigen bar.
Wat verwachten we van jou?
- Bepalen en coördineren van de omvang van de serviceactiviteiten voor een specifieke klant of groep klanten;
- Identificeren, opvolgen en migreren van risico's of het zien van kansen om een tijdige levering te garanderen;
- Het eerste technische aanspreekpunt zijn voor de klanten;
- De toegewezen teams motiveren;
- Optreden als supervisor van de service-operationsactiviteiten;
- Bereid om te reizen om grotere serviceprojecten op locatie te beheren is een pré.
Benieuwd of jij ‘equipped for impact’ bent?
Je bent:
- een uitstekende communicator;
- een teamspeler die graag in multidisciplinaire en multiculturele teams werkt en zelfstandig kan werken;
- flexibel en creatief;
- klantgericht en gefocust;
- proactief en overtuigend;
- praktisch, nauwkeurig en punctueel.
Je hebt:
- een bachelordiploma op het gebied van techniek of projectmanagement of een gelijkwaardig opleidingsniveau;
- relevante werkervaring in multidisciplinaire, internationale technische projecten in de maritieme of offshore industrie;
- ervaring in het coachen en begeleiden van teams;
- het vermogen om je snel aan te passen aan nieuwe eisen, prioriteiten te stellen en effectief te blijven.
Nog enkele praktische zaken waar je over moet beschikken:
- Een EU-paspoort/geldige werkvergunning voor Nederland;
- Een praktische instelling;
- Een goede beheersing van de Engelse taal in woord en geschrift.
Meer over Huisman
We ontwerpen en produceren in-house en leveren onze turn-key producten aan klanten over de hele wereld. Klanten kiezen voor Huisman vanwege onze ondernemersgeest, vaardigheden, betrouwbaarheid en innovatieve oplossingen. Wil je voorbeelden? Wat denk je bijvoorbeeld van onze Wind Gust Buster, een wind detectiesysteem voor veiligere installatie van turbines. Kom je ook voor Huisman werken? Zorg dan dat je klaar bent om impact te maken. Met andere woorden: verras ons, onze klanten en… jezelf!
Wat hebben wij jou te bieden?
- Uitstekend arbeidsvoorwaardenpakket afgestemd op ervaring en opleidingsniveau;
- Een internationale werkomgeving;
- Diverse doorgroei- en ontwikkelmogelijkheden;
- Open, informele, no-nonsense cultuur met korte communicatielijnen.
Klinkt dit als iets voor jou?
Wil je meer informatie of zoek je iets dat beter bij je past?
Disclaimer voor werving- en selectiebureaus:
Wij accepteren geen ongevraagde sollicitaties of cv's van wervings- en selectiebureaus. Kandidaten voorstellen zonder uitnodiging wordt niet op prijs gesteld en worden door Huisman niet in behandeling genomen. Ontvangen aanvragen zijn eigendom van Huisman. Wij stellen acquisitie niet op prijs en dit geldt voor Huisman-collega's of aanverwante Huisman-bedrijven.